De Harde Leerschool

De Harde Leerschool

Stichting De Harde Leerschool biedt (jong)volwassen mannen van 18 jaar en ouder een nieuwe kans om actief en positief deel te nemen aan de maatschappij. Met hun programma’s willen we zoveel mogelijk deelnemers motiveren om nieuwe stappen te zetten richting werk of een opleiding. Voor de stichting heb ik de website opnieuw ingericht en de teksten herschreven. Om meer mensen de kans te geven om een financiële bijdrage te leveren, hebben we een donatiemodule toegevoegd. Alle kleine beetjes helpen en direct na livegang bleek direct hoe waardevol deze optie is. Met een goede social media campagne die volgt, kan het niet anders dan dat de stichting bekender wordt bij een breder publiek. To be continued!

Dit zegt de klant

De Harde Leerschool groeit snel. Het optimaliseren van onze website en andere communicatie middelen roept om verbetering. Via een netwerkcontact kwamen wij in aanraking met Daphne. Op een prettige manier geeft zij aan waar de verbeterpunten liggen en presenteert haar visie over een mogelijk veranderproces. Daarna gaat zij kundig en voortvarend aan de slag. Met resultaat. In een razendsnel tempo worden teksten en de lay-out aangepast en weet zij alle medewerkers te stimuleren bij te dragen. Het resultaat mag er zijn. Veel complimenten mogen ontvangen over de vernieuwde website. De samenwerking wordt naar tevredenheid voortgezet. Teksten voor media-uitingen worden in een prikkelende vorm weggezet en via een bevriend communicatiebureau verwerkt in flyers en brochures. Er is een mooie verdere samenwerking aan het groeien met als resultaat een toenemende bekendheid van ons initiatief. Daar draait het tenslotte om.” Ed Oskam, Directeur van De Harde Leerschool