Farlane
George Versteeg zocht een sparringpartner om positionering en tekst strak te trekken. Als ervaren interim-huisstijlmanager wilde ik vooral zijn persoonlijke profiel goed laten doorschemeren in tekst en beeld. Humor en speelsheid zijn belangrijk voor hem. Zijn getting-things-done-mentaliteit is echt een usp. ‘I make it happen’ is dan ook de kernboodschap. De webbouwer heeft er een mooie frisse site van gemaakt. George heeft uiteraard zelf de regie over de huisstijl gehad.
Dit zegt de klant
“Als je een website over je eigen werk gaat maken, dan struikel je al snel over alles wat je wilt vermelden. Daphne zet je heel gedecideerd op de juiste plek en laat je zien waar het om gaat. Wat wil een bezoeker van je website nou allemaal weten?…
Daarnaast weet ze heel efficiënt de juiste ‘tone of voice’ te raken, en behoedt ze je voor valkuilen. Ze doet dat op een plezierige manier, dus: job well done!
George Versteeg