GreenSprout

GreenSprout wil bijdragen aan de ontwikkeling van een duurzame consumptiemaatschappij door eerlijke, biologische producten een goede kans van slagen te geven in de markt. Met hun betaalbare sales- en fieldmarketingdiensten zorgen ze ervoor dat de kans op commercieel succes wordt vergroot.

Hun website was aan vernieuwing toe. Deze moest beter uitdragen waar ze voor staan en ook mee kunnen groeien met hun ambitie. Een positioneringssessie was de start van het traject. Dit leidde direct al tot concrete keuzes. Zoals Feijo Blesgraaf na afloop zei: “Je bent de investering nu al dubbel en dwars waard.” Mooi! En ja daar ben ik ook van overtuigd want een mooie website maken als eindresultaat is één, maar het is vooral de weg er naar toe die telt. Bureau Versgeplukt heeft de website vernieuwd. Teksten en begeleiding zijn door mij gedaan.

Dit zegt de klant

“Voor onze nieuwe website waren we op zoek naar iemand die ons kon helpen onze bedrijfsactiviteiten helder in kaart te brengen en dit te vertalen naar een duidelijke opzet voor de nieuwe website. Per toeval vonden we Daphne. Zij heeft ons enorm goed geholpen onze positionering in de markt te herdefiniëren en in goede samenwerking met onze webdesigner een mooie, in het oog springende website neer te zetten. De samenwerking was bijzonder fijn. Daphne weet wat ze wil en kan met goede argumenten overtuigen om bepaalde zaken anders te zien. Communicatief is Daphne sterk, ze heeft dan ook de website teksten deels zelf gemaakt en deels geredigeerd. Daphne heeft met veel betrokkenheid het hele project van A tot Z begeleid en in samenwerking met de webdesigner Versgeplukt gekomen tot een prachtig resultaat.” Feijo Blesgraaf