POSITIONERING

De why, what en how helder in kaart gebracht

Nadenken over je positionering is een intensief proces dat raakt aan de kern van je bedrijf of organisatie. Waar sta je voor, wie is je ideale klant, wat bied je aan en hoe doe je dat, wat wil je bereiken? Er zijn veel keuzes te maken. Welke maak je en waarom? Wat professionele hulp van de zijlijn is dan zeer welkom. Ik help je graag om je why, how en what helder te krijgen en vertaal je kernboodschap vervolgens naar aansprekende teksten en/of een website op maat. In deze volgorde kom je het snelst tot resultaat!

Dit zeggen anderen

“Daphne is doortastend op een respectvolle en prettige manier. Ze onderscheidt hoofdzaken van bijzaken en weet snel tot de essentie door te dringen. Daphne ziet wie je bent en helpt je jouw eigenheid nog beter tot zijn recht te laten komen.”

Jubine NijmeijerCoach en eigenaar Horse medicine

“Daphne is intuïtief maar op hetzelfde moment nuchter en praktisch. Ze is zorgvuldig, reageert snel en stelt op een prettige manier kritische vragen. Bovendien zit ze altijd vol goede ideeën en kan zich uitstekend in de doelgroep verplaatsen.”

Saar KrakauerShiatsutherapeut

“Daphne verstaat de kunst om tot de kern te komen van wie jij bent en wat je doet. Met haar ervaring in het bedrijfsleven en haar gevoel voor taal denkt ze met je mee. Zij is to-the-point en stelt mooie verdiepende vragen.”

Jacqueline WienesExecutive coach

Coach voor startende ondernemers

Ben je een startende ondernemer of overweeg je deze stap te zetten? Ik begeleid je graag in de eerste fase van het zelfstandig ondernemerschap. Als coach help ik je om te kiezen en te doen. Want dat is vaak de fase waar goede ideeën stranden. Ik weet wat het is om mijn vaste baan met zekerheden los te laten en de sprong te wagen. En heb ook ervaren dat het minder spannend is dan het lijkt. Als je zorgt dat hart en hoofd op één lijn zitten, dan is er een potentieel aan mogelijkheden om jouw unieke talent of aanbod succesvol in de markt te zetten!

Hoe kan ik bijdragen aan jouw ondernemerstrots en succes?